Canvit Immuno Booster pro kočky 30 g

Imunostimulant pro kočky a koťata na prevenci i léčbu kočičí rýmy a pro rychlé nastartování imunity v krizových situacích. Kočičí rýma je časté virové onemocnění koťat a dospělých koček: ... Více informací
na dotaz
KódH94920
VýrobceCANVIT
Záruka24 měsíců

Kočičí rýma je časté virové onemocnění koťat a dospělých koček:
  • Původcem onemocnění je herpes virus (herpesvirová infekce - virus infekční rhinotracheitidy).
  • Kočičí rýma ohrožuje hlavně koťátka a dospělá zvířata s oslabenou imunitou.
  • Spouštěčem infekce bývá nejčastěji stres, podvýživa, jiné onemocnění, velmi nízký věk kotěte, úraz nebo pooperační stavy.
  • K léčbě a prevenci kočičí rýmy se úspěšně využívá L-lysin, který potlačuje replikaci herpesvirů v průběhu kočičí rýmy (FHV-1) a kurkumin, který posiluje funkce imunitního systému.
Canvit Immuno Booster pro kočky s L-Lysinem a Kurkuminem pro pohotovostní nastartování imunity v krizových situacích a pro účinné řešení kočičí rýmy. Podává se společně s krmivem nebo přímo do tlamičky v dávce 1 tabletka na každých 2,5 kg váhy kočky za den. Tabletky jsou ochuceny 100% přírodními játry, díky tomu mají pro kočky velmi atraktivní chuť i vůni a kočky je ochotně přijímají jako pochoutku přímo z ruky.

Balení: 30 g / 120 tabletek (pro kočku o hmotnosti 2,5 kg vystačí na 120 dnů)

VýrobceCANVIT
Typ Imunita CANVIT