Reklamace - stručný návod
Reklamace - stručný návod
Odeslání reklamace
Co dělat když?
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Odeslání reklamace
Balík by měl obsahovat doklad o nákupu zboží nebo jiný důkaz o nákupu reklamovaného zboží na VeterinaryDiets.cz a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.
Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa pro zaslání reklamovaného zboží BOREKO s.r.o. Kuřimské Jestřabí 52 594 55 Dolní Loučky |
info@veterinarydiets.cz | Reklamační protokol pro stažení zde (.PDF) |
Co dělat když?