Reklamace - stručný návod

Reklamace - stručný návod

Odeslání reklamace
Balík by měl obsahovat doklad o nákupu zboží nebo jiný důkaz o nákupu reklamovaného zboží na VeterinaryDiets.cz a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa pro zaslání
reklamovaného zboží
BOREKO s.r.o.
Křoví 223 (areál ZD)
594 54 Křoví
info@veterinarydiets.cz
+ 420 739 029 507
Reklamační protokol
pro stažení zde (.PDF)



Co dělat když?

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na info@veterinarydiets.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den. Můžete nám také zavolat na infolinku 739 029 507.



Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, příp. poškození krabice, obalu, strečové folie, obálky apod.) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud bude mít kupující sebemenší pochybnosti o nepoškození zásilky (viditelné vně nebo uvnitř - např. zboží bude v krabici vytvářet zvuky, jako by bylo poškozeno, rozsypáno apod.), a přes to se rozhodne zásilku převzít, velmi doporučujeme napsat do přepravního listu dopravce (nebo pošty)  "převzato s výhradou".

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či po odchodu z pobočky pošty, prosíme Vás, reklamaci uplatněte pokud možno nejpozději do 2 dní po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na info@veterinarydiets.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu. O celý průběh reklamace se postaráme.

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, prosíme Vás, reklamaci uplatněte pokud možno nejpozději do
3 pracovních dnů od převzetí emailem na info@veterinarydiets.cz nebo na infolinku přepravce: 840 775 775.
Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Také budete kontaktováni našim pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. O celý průběh reklamace se postaráme.



Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je nutné písemně oznámit tuto skutečnost emailem na info@veterinarydiets.cz. 


// JavaScript Document