Hills Feline S/D 5kg

Hills Feline S/D 5kg
Struvitovitá urolitiáza (rozpouštění struvitů). ... Více informací
Odeslání ihnedVíce kusů bleskově naskladníme
Cena po registraci: 832 Kč včetně DPH

INDIKACE Onemocnění dolního močového traktu u koček (FLUTD) Rozpouštění struvitových urolitů NENÍ URČENO PRO Koťata Březí nebo kojící kočky Kočky, kterým jsou současně podávány acidifikátory moči Dlohodobé podávání bez sledování stavu acidobazické rovnováhy (z důvodu obsahu látek, okyselujících moč ). Kočky s nestruvitovou urolitiázou Kočky s onemocněním ledvin, hypokalémií, metabolickou acidózou, selháním srdce nebo s hypertenzí. DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Během rozpouštění struvitů je důležité monitorovat moč a případnou infekci močových cest. Pokud není eliminována infekce bakteriemi, produkujícími ureázu, dochází ke zvyšování pH moči. Pro úspěšné rozpouštění struvitů však musí být pH moči kontinuálně nízké (kyselé). Po počátečním podávání diety Feline s/d po dobu 2-3 měsíců je zajišťována prevence opětovného výskytu struvitů podáváním diet Prescription Diet Feline c/d nebo Feline w/d. Pokud se FLUTD znovu objevuje i přes podávání diet Feline c/d nebo Feline w/d, potom je vhodné opět přejít zpět na Feline s/d. Přesto dlouhodobé podávání diety Feline s/d není doporučováno, protože Feline c/d by měla být pro prevenci rekurence dostačující.