Hills Canine T/D 3kg

zdarma
Hills Canine T/D 3kg
K tomuto produktu získáte ZDARMA
Onemocnění zubů, kontrola dentálního plaku, zbarvení, zubního kamene, zápachu z dutiny ústní a gingivitis u dospělých psů, onemocnění z nedostatku vlákniny. Více informací
Skladem ext.Více kusů bleskově naskladníme
Cena po registraci: 470 Kč včetně DPH
úterý 2.10.
Canine t/d Krmivo pro dopsělé psy s onemocněním dutiny ústní. INDIKACE : Gingivitis Dentální plak, zbarvení zubů a zubní kámen Zápach z dutiny ústní NENÍ URČENO PRO: Kočky. Štěňata. Březí nebo kojící feny. Psy s těžkým periodontálním onemocněním, bez předchozího vyšetření a vhodné terapie. DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE : Klinicky testováno pro snížení rozvoje gingivitis a omezení tvorby zubního kamene, plaku a zbarvení zubů. Canine t/d a Canine t/d Mini jsou nejúčinnější, pokud : – jsou použity u psů s čistým chrupem ( po profesionálním čištění ) – jsou podávány jako základní udržovací krmivo – jsou podávány v suchém stavu ( přídavek vody snižuje účinnost čistícího účinku ). Neobsahuje minerální abrasiva ani aktivní chemikálie. Doporučuje se provádět i další metody domácí dentální péče – např. pravidelné čištění zubů dle možností. Někteří psi konzumují jednotlivé granule diety Canine t/d tím způsobem, že si je odnáší mimo misku s krmením, majitelé by proto měli být upozorněni na to, že se jedná o zcela normální chování.
Typ Dentální HILLS
Velikost psaVelká plemena (nad 25 kg)