Hills Canine K/D konzerva 370g

Onemocnění ledvin, onemocnění srdce. Více informací
Odeslání ihned
INDIKACE : Onemocnění ledvin (selhání ledvin nebo ledvinová nedostatečnost ) Časné srdeční onemocnění NENÍ URČENO PRO : Kočky. Štěňata. Březí nebo kojící feny. Psy se struvitovou urolitiázou. Psy hyperlipidémií nebo s pankreatitis, psy s pankreatitis v anamnéze nebo se zvýšeným rizikem rozvoje pankreatitis, popř. pro psy se zvýšeným rizikem rozvoje pankreatitis. DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE: Klinicky testováno – pokud je dieta Canine k/d podávána v časném stadiu onemocnění ledvin, redukuje progresi onemocnění. Klinicky testováno – psi, krmení Canine k/d, vykazují signifikantně méně klinických příznaků a přežívají dvakrát déle než psi, krmení běžnou stravou. Ostatní produkty ke zvážení Pro psy s pokročilým renálním selháním : Prescription Diet™ Canine u/d™. Pro psy se středně / pokročilým stadiem onemocnění srdce a se srdečním selháním: Prescription Diet™ Canine h/d™.
Varianta370g
Velikost psaMalá plemena (do 10kg), Střední plemena (10-25 kg), Velká plemena (nad 25 kg)
Suché / vlhkéKonzervy