Hills Canine J/D 5kg

Veterinární dieta Hill’s Prescription Diet Canine J/D je pro psy s bolestivými klouby. Používá se v případech bolesti kloubů (osteoartritidy). Krmivo je bohatým zdrojem omega 3 a 6 mastných kyselin, ... Více informací
PN4523R

Veterinární dieta Hill’s Prescription Diet Canine J/D je pro psy s bolestivými klouby. Používá se v případech bolesti kloubů  (osteoartritidy). Krmivo je bohatým zdrojem omega 3 a 6 mastných kyselin, chondoitinu a glukosaminu. Díky takovému bohatému složení se zlepšuje samotná chůze psa, lepší pohyblivost do schodů a běh.

INDIKACE

- vhodné pro psy s bolestí kloubů (osteoartritidy)

- bohatý zdroj omega 3 a 6 mastných kyselin

- zlepšuje mobilitu

- lepší pohyblivost do schodů a do auta

- kontrola hmotnosti

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Vysoce kvalitní olej z mořských ryb, který je zdrojem velkého množství omega-3 mastných kyselin, dále antioxidační formule s vitaménem E, vitamín C, selen a beta-karoten, mají za úkol stimulovat imunitní systém. Ve srovnání s léčivy má dieta Canine j/d™přednost v podobě vysoké chutnosti, psi se na dietu budou těšit. Dieta je k dispozici v granulátu nebo konzervě a představuje kompletní a vyváženou výživu s výbornou chutností.

SLOŽENÍ:

Jehněčí játra, rýže, vepřové, kukuřice, jehněčí, rýžová mouka, sušená syrovátka, lněné semínko, rybí tuk, celulóza, sušená celá vejce, sójová moučka, rostlinný olej, proteinový hydrolyzát, minerální látky, taurin, L-karnitin, vitamíny a stopové prvky. Barveno oxidem železitým.

100% garance - pokud nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, vraťte nespotřebované množství krmiva (min. 75 % obsahu balení). Dostanete zpět plnou cenu a nebo Vám krmivo vyměníme za jiné.

Pro více informaci nás kontaktujte.

Typ Pohybové ústrojí HILLS
Varianta5kg
Velikost psaMalá plemena (do 10kg), Střední plemena (10-25 kg), Velká plemena (nad 25 kg)