Beaphar vápník Vitamin Cal pes,kočka plv 250g

Beaphar vápník Vitamin Cal pes,kočka plv 250g
184 Kč 164 Kč bez DPH
Tento produkt nelze zakoupit
Na cestě - již brzy skladem
na dotazPřepravní společností:
KódH73211Obj. kód73211VýrobceBEAPHARZáruka24 měsícůId produktu237457

Vitamínová směs pro psy, kočky, ptáky a malá zvířata. Podporuje formování silné kostry, posiluje imunitní systém a zvyšuje odolnost vůči nemocem. Pomáhá předcházet vzniku příznaků, které jsou zapříčiněné nevyváženou (syrovou nebo vařenou) stravou. Díky obsahu hodnotných minerálů, vitamínů a stopových prvků budou Vaši domácí mazlíčci odolní vůči nemocem a budou v dobré fyzické i psychické kondici.

Složení: minerální látky, mléko a mléčné výrobky, byliny.

Analytické složky: vlhkost 56%, hrubé popeloviny 55%, vápník 22%, fosfor 12%, sodík 1,4%, vitamín A 70000 m.j./ kg, vitamín D3 10000 m.j./ kg, vitamín E (alfatokoferol) 120 mg / kg, síran měďnatý 35 mg / kg.

Krmný návod: štěňatům a březím fenám podávejte 1-3 kávové lžičky (dle velikosti), kočkám 1 kávovou lžičku, ptákům a hlodavcům 1/2-1 kávovou lžičku denně se stravou.

Obj. kód73211
VýrobceBEAPHAR
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci